«Якби була можливість
щось змінити і почати заново.
з упевненістю можемо сказати,
що ми не змінювали б нічого!
Позитивні відгуки наших відвідувачів
– найкраще тому підтвердження!»

Про компанію

НАЗВА

Назва нашої мережі обиралася за принципом бути зрозумілою та доступною покупцеві будь-якого віку. Як відомо картопля – це дуже популярний продукт в Україні, а назва Картофан якнайкраще відображає наш основний продукт – картопля фрі.

ПРО ПРОДУКТ

Коли виникло питання вибору нашої основної сировини, ми запросили пропозиції від усіх лідерів у цій галузі. Продегустували більше 30 видів різної картоплі і не змогли визначити той єдиний варіант, який задовольнив би всі наші вимоги… Була проведена дуже цікава зустріч з провідним агрономом заводу Lamb Weston, який довго розповідав скільки різних сортів картоплі вирощувалося кілька десятків років, щоб визначити той сорт шуканої картоплі, яка максимально задовольнятиме всі необхідні якості картоплі фрі. Ця поїздка дала нам повну впевненість, що клієнти мережі KARTOFAN отримають найякісніший і найсмачніший продукт, який раніше не був представлений на Українському ринку.

ПРО ЯКІСТЬ

Наші постачальники – лідери Світового ринку у своєму сегменті. В результаті дегустації всієї лінійки пропонованої картоплі фрі нами був обраний продукт найвищого класу А, який проходить додаткову обробку за допомогою напилення крохмалю на вже підготовлену картоплю фрі. Цей спосіб обробки створює картоплі додаткову хрустку скоринку і дозволяє картоплі довше залишатися гарячою вже в приготовленому вигляді.

ПРО ФІШКИ

Ми перші, хто ввів у моду зручну подачу страви у пакеті для швидкого перекусу протягом дня. Після відкриття KARTOFAN сотні закладів по всій країні пішли цим шляхом. Картопля найвищої якості в індивідуальному пануванні картопляного крохмалю, що робить наш продукт ще більш хрустким і смачним, а асортимент із 21 найменування соусів якнайкраще доповнює смак кращої картоплі фрі в місті.

ПРО ЦІНОВУ ПОЛІТИКУ

Наші ціни поза конкуренцією. Завдяки дружбі з нашими партнерами, найкращими та найбільшими в країні постачальниками, ми купуємо продукти за найнижчими цінами. Додаючи до страв смачні соуси, ми можемо собі дозволити не підвищувати вартість кінцевого продукту для того, щоб якомога більше людей з різним достатком скуштували наші шедеври. Мережа KARTOFAN не має на сьогоднішній день єдиної ціни на всіх своїх точках, на жаль, рівень оренди точок має вплив на ціноутворення.

ПРО КОНКУРЕНТІВ

Спочатку нам хотілося конкурувати із великими фастфуд гравцями. Але займати позицію наздоганяючих, повторювати існуючі формати – це не про нас. Тому ми створили ресторан нової формації, в якому готують смачно, якісно та швидко. Ми порівнюємо себе за якістю зі світовими лідерами, а у ціновій політиці дуже демократично стоїмо на рівні з McDonald’s. Ми щодня удосконалюємося, вводимо різноманітні ноу-хау. Це стосується і атрибутики, і технологій приготування – унікальний спосіб прожарювання, що дає можливість приготувати найсмачнішу картоплю фрі у світі. Також у нас абсолютно нова стратегія побудови технологічного ланцюжка. Приготувати смачно можуть багато хто, а от недорого, швидко, та ще й у таких кількостях – не кожен, адже це ціле мистецтво. Зробити 4000 кг картоплі фрі першокласної якості на день під силу тільки нам.

ПРО ПІАР

Ми – народний, абсолютно прозорий ресторан. За нами щодня стежить безліч людей в інстаграм та інших соціальних мережах. Існує думка, що KARTOFAN розкручує ціла армія маркетологів. Це не більше ніж міф. Ми розкручуємо свій ресторан за допомогою сарафанного радіо, за допомогою соціальних мереж, за допомогою нашої репутації, а саме реакції на відгуки. Люди відчувають нашу прозорість, довіряють нам.

ПРО СТЕРЕОТИПИ

Ми максимально розширили свою цільову аудиторію. У нас можна зустріти олігарха і простого студента, що сидять пліч-о-пліч. Пообідати в KARTOFAN може дозволити собі будь-хто. Для забезпеченої публіки ми привабливі своєю високою якістю, для студента – ще й демократичними цінами. Ми руйнуємо стереотип про те, що картопля фрі – шкідлива. У нас все натуральне, нам віддають перевагу спортсмени і люди, які стежать за своїм здоров’ям.

І НАОСТАНОК

Хочеться, щоби наш потенційний споживач не порівнював нас ні з ким. Ми справді інші. Ми – новатори. Так, нас цікавить прибуток, але головне – в іншому. Може, це звучить романтично, але нам хочеться кулінарної революції, хочеться ламати стереотипи і дивувати. Сподіваємось, у нас це виходить.